Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in goede conditie aan u te leveren. Het komt wel eens voor dat er iets mis gaat, zoals een bestelling die kapot gaat tijdens transport of iets anders waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
 
Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coolcuts.nl Wij zullen er alles aan doen om uw klacht in goede orde af te handelen.Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Garantie

We besteden altijd de grootste zorg aan de kwaliteit van onze producten en hun verpakking. Een product kan echter bij u thuis aankomen met een defect, veroorzaakt tijdens productie of verzending. In dergelijke gevallen kunt u aanspraak maken op de garantie.

Controleer de kwaliteit van de items wanneer ze aankomen. Als u aanspraak wilt maken op de garantie, bent u wettelijk verplicht om dit binnen twee maanden na ontdekking van het defect aan ons te melden. Als het defect onder de garantie valt, kunt u het product naar ons terugsturen en zullen wij de reparatie of vervanging kosteloos verzorgen.

Deze garantie heeft betrekking op materiaal- of fabricagefouten of veroorzaakt door de verzending. Het dekt geen problemen of schade aan een item die wordt veroorzaakt door of afkomstig is van:

  • Valbeschadiging
  • Installatie fouten
  • Assemblage fouten
  • Opzettelijke wijzigingen
  • Misbruik of verkeerd gebruik van het product
  • Diefstal of verlies van het product

Als er onderdelen missen dan zullen wij deze kosteloos naar u versturen.

Klachtenprocedure

Als u niet tevreden bent met een product of onze service, lossen we dit graag met u op. Wij vragen u om uw klacht aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@coolcuts.nl.

Als dit niet tot een oplossing leidt of als u niet tevreden bent met onze oplossing, kunt u uw geschil voor bemiddeling aanmelden via Stichting WebwinkelKeur. Voor EU-consumenten is het ook mogelijk om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is beschikbaar op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/.